Popular Articles

  1. Delavec zaposlen za polovični delovni čas

    Navodilo velja za primer obračuna polovičnega delovnega časa.
  2. Zapiranje več postavk pri knjiženju plačil preko temeljnice in bančnega izpiska

    Odprte postavke lahko v programu zapiramo preko temeljnice v dvostavnem knjigovodstvu ali preko bančnih izpiskov.
  3. Prejeti račun za obresti leasinga

    Pri vnosu prejetega računa izberemo odhodek za knjiženje obresti leasinga. Za obresti leasinga odpremo analitični konto 97500. Na odhodku določimo konto obveznosti 2800.
  4. Vnos obračuna drugi osebni prejemki

    Drugi osebni prejemki so obdavčena izplačila, ki v večini ne izvirajo iz delovnega razmerja. Namenjena so zunanjim pogodbenim sodelavcem. Obračun pripravimo v treh korakih.
  5. Knjižbe - navodila za uvoz v Minimax (excel)

    Navodilo velja za pripravo in uvoz knjižb preko CSV datoteke (excel).
  6.  Priprava letnih poročil v Minimaxu (video)

    V prispevku je prikazan postopek priprave letnih poročil v programu Minimax.
  7. Vodenje proizvodnje s pomočjo delovnih nalogov

    Osnovni namen delovnega naloga je evidentiranje materialov in polizdelkov (sestavnic), potrebnih za izdelavo določenega izdelka. Minimax na podlagi podatkov na delovnem nalogu pripravi izdajo v proizvodnjo s katero razbremeni zaloge z porabljen material in prejem iz proizvodnje s katerim se zaloge obremenijo za proizvedene izdelke.
  8. Šifrant Amortizacijske skupine

    Amortizacijske skupine uporabljamo pri osnovnih sredstvih. V šifrantu amortizacijske skupine pregledujemo amortizacijske skupine, dodajamo nove, urejamo in brišemo.
  9.  Dopolnitve programa 1. december 2019

    Vsebina posnetka  01:10 Več načinov plačila na izdanem računu (na primer kombinacija Booking in gotovina)  02:20 Ročno številčenje izdanih računov (namenjeno knjiženju računov, ki so pripravljeni v drugem programu)  03:40 Podatek o...
  10. Kako oddamo zahtevo po pomoči?

    Zahteve po pomoči v Minimaxu so osnovni način komunikacije med uporabniki in uporabniško podporo.