Za razliko od Mini računovodstva, omogoča paket Maksi računovodstvo vodenje neomejenega števila organizacij.
Sprememba paketa v Maksi računovodstvo
- Na vstopni strani v meniju Plačnik > Licence,
- na zavihku Trenutne licence pri licenci Mini računovodstvo ali pri ostalih paketih Poslovanja,
- izbrišemo vse dostope do organizacij, ki so vezane na ta paket s klikom na ikono (X).
- Program s tem izbriše licenco.
- Nato izberemo Urejanje licenc,
- označimo > Urejati želim licenco za računovodski servis (vodenje več organizacij),
- kliknemo Nadaljuj.
- Na naslednjem koraku imamo možnost urediti:
- vnos sočasnih dostopov (ena licenca pomeni en sočasni dostop uporabnika).
- ter s klikom Potrdi izbiro, aktiviramo licenco Maksi računovodstvo.
Dodajanje uporabnikov in določanje pravic
Nazadnje uredimo še nastavitve na uporabniku.
- V meniju Plačnik> Uporabniki > uporabnika, ki je dodan kot Sodelavec oz. Podjetnik, odstranimo s klikom na ikono (X),
- ter prek gumba Dodaj uporabnika, dodamo kot novega uporabnika s statusom Računovodja:
- Vnesemo lahko poljubno število uporabnikov, sočasno pa bo v organizacijo vstopalo toliko uporabnikov, kolikor je določenih licenc.
- Vsakemu uporabniku določimo, katere funkcionalnosti lahko obdeluje (vnos, urejanje, brisanje, pregledovanje in ni dostopa.)
- Na seznamu vsakega uporabnika so navedene vse funkcionalnosti programa, vendar bo uporabnik omejen z izbranim paketom.