Minimax za izobraževalne namene - registracija

Minimax je spletni poslovno - računovodski program, ki je namenjen manjšim podjetjem in računovodskim servisom.

Primeren je tudi za izobraževalne namene - v tem primeru je uporaba brezplačna.

Pred začetkom uporabe programa učitelji in učenci uredijo registracijo in nato uredijo nastavitve za izobraževalno ustanovo:

Registracija novega uporabnika

  1. Na spletni strani www.minimax.si kliknemo na gumb Prijava.
  2. Za registracijo novega uporabnika kliknemo Vstopite v program.
  3. Nato izberemo Nov uporabnik? Ustvarite račun
  4. Vnesemo: 
    • Ime in priimek.
    • E-poštni naslov (to je tudi naziv uporabniškega računa).
    • Poljubno oblikujemo geslo.
    • Dodamo kljukico na polju Strinjam se s pogoji uporabe SAOP računa.
  5. V nekaj minutah bomo na vpisan elektronski naslov prejeli e-poštno sporočilo.
  6. V elektronskem sporočilu kliknemo na modro povezavo za aktivacijo računa.
    • Naziv sporočila je "SAOP račun - Aktiviraj svoj račun!". 
    • Če sporočila še nismo prejeli, preverimo v mapi neželena pošta (spam).
  7. Z aktivacijo preko povezave program odpre SAOP uporabniški račun.
  8. V primeru, da želimo uporabniški račun dodatno zaščititi, imamo možnost, da na razdelku Preverjanje v dveh korakihkliknemo Omogoči in vpišemo telefonsko številko, na katero bomo prejemali kode za vstop v program.

 Vnos organizacije

  1. Vnesemo podatke organizacije s klikom na Če vaše organizacije ni na seznamu, lahko vpišete podatke sami.
  2. V polje Naziv organizacije vpišemo ime izobraževalne ustanove in ime in priimek učitelja.
  3. Vnesemo naslov.
  4. NE označimo, da smo zavezanci za DDV.
  5. Kliknemo Nadaljuj. 
  6. Na naslednjem koraku izberemo Licence za računovodje, na tem mestu izberemo samo paket, ki ima določeno ceno.
  7. Vpišemo število sočasnih dostopov oziroma licenc.
    • Sočasni dostop pomeni število uporabnikov oziroma učencev, ki bodo sočasno vstopali v program. 
  8. Kliknemo Potrdi izbiro.

Zelo pomembno.

Po opravljeni registraciji pošljite mail na podpora@minimax.si s sporočilom, da ste opravili registracijo ter odprli novo organizacijo za izobraževalne namene.

Dodajanje uporabnikov

  1. V programu s pomočjo štirih hitrih korakov dodamo novega uporabnika organizacije, v našem primeru sodelavca (računovodjo).
  2. Dodamo sodelavca (učenca) tako, da mu pošljemo povabilo k uporabi programa. 

Pomembno.

Preverimo, da je e-naslov na katerega pošljemo učencu povabilo enak e-naslovu s katerim se bo učenec prijavil v program.

Določanje pravic uporabnikom (učencem) 

  1. Pravice uporabniku (učencu) določimo na vstopni strani programa, kjer izberemo  > Uporabniki.
  2. V vrstici uporabnika, kateremu želimo urediti pravice, kliknemo na Organizacije.
  3. Pri izdani organizaciji kliknemo na Pravice.
  4. Izberemo pravice, katere želimo določiti uporabniku.

Registracija uporabnikov - učencev

POMEMBNO: Najprej prejmemo povabilo učitelja in preko tega povabila vstopamo v program.

  1. Uporabnik (učenec) prejme na njegov e-poštni naslov povabilo za vstop v program.
  2. Uporabnik (učenec) po prejemu povabila lahko izpelje postopek registracije, torej opravi registracijo v program.
  3. V primeru, ko je uporabnik (učenec) že registriran v programu, bo ob prejemu povabila s klikom na povezavo že imel dostop do organizacije.
V tem prispevku