Minimax je spletni poslovno - računovodski program, ki je namenjen manjšim podjetjem in računovodskim servisom.
Primeren je tudi za izobraževalne namene - v tem primeru je uporaba brezplačna.
Pred začetkom uporabe programa učitelji in učenci uredijo registracijo in nato uredijo nastavitve za izobraževalno ustanovo:
Registracija novega uporabnika
- Na spletni strani www.minimax.si kliknemo na gumb Prijava.
- Za registracijo novega uporabnika kliknemo Vstopite v program.
- Nato izberemo Nov uporabnik? Ustvarite račun.
- Vnesemo:
- Ime in priimek.
- E-poštni naslov (to je tudi naziv uporabniškega računa).
- Poljubno oblikujemo geslo.
- Dodamo kljukico na polju Strinjam se s pogoji uporabe Minimax računa.
- V nekaj minutah bomo na vpisan elektronski naslov prejeli e-poštno sporočilo.
- V elektronskem sporočilu kliknemo na modro povezavo za aktivacijo računa.
- Naziv sporočila je "Minimax račun - Aktiviraj svoj račun!".
- Če sporočila še nismo prejeli, preverimo v mapi neželena pošta (spam).
- Z aktivacijo preko povezave program odpre Minimax uporabniški račun.
- V primeru, da želimo uporabniški račun dodatno zaščititi, imamo možnost, da na razdelku Preverjanje v dveh korakih, kliknemo Omogoči in vpišemo telefonsko številko, na katero bomo prejemali kode za vstop v program.
Vnos organizacije
- Vnesemo podatke organizacije s klikom na Če vaše organizacije ni na seznamu, lahko vpišete podatke sami.
- V polje Naziv organizacije vpišemo ime izobraževalne ustanove in ime in priimek učitelja.
- Vnesemo naslov.
- NE označimo, da smo zavezanci za DDV.
- Kliknemo Nadaljuj.
- Na naslednjem koraku izberemo Licence za računovodje, na tem mestu izberemo samo paket, ki ima določeno ceno.
- Vpišemo število sočasnih dostopov oziroma licenc.
- Sočasni dostop pomeni število uporabnikov oziroma učencev, ki bodo sočasno vstopali v program.
- Kliknemo Potrdi izbiro.
Zelo pomembno.
Po opravljeni registraciji pošljite e-pošto na podpora@minimax.si s sporočilom, da ste opravili registracijo ter odprli novo organizacijo za izobraževalne namene.
Dodajanje uporabnikov
- V programu s pomočjo štirih hitrih korakov dodamo novega uporabnika organizacije, v našem primeru sodelavca (računovodjo).
- Dodamo sodelavca (učenca) tako, da mu pošljemo povabilo k uporabi programa.
Pomembno.
Preverimo, da je e-naslov, na katerega pošljemo učencu povabilo, enak e-naslovu, s katerim se bo učenec prijavil v program.
Določanje pravic uporabnikom (učencem)
- Pravice uporabniku (učencu) določimo na vstopni strani programa, kjer izberemo> Uporabniki.
- V vrstici uporabnika, kateremu želimo urediti pravice, kliknemo na Organizacije.
- Pri izdani organizaciji kliknemo na Pravice.
- Izberemo pravice, katere želimo določiti uporabniku.
Registracija uporabnikov - učencev
POMEMBNO: Najprej prejmemo povabilo učitelja in preko tega povabila vstopamo v program.
- Uporabnik (učenec) prejme na njegov e-poštni naslov povabilo za vstop v program.
- Uporabnik (učenec) po prejemu povabila lahko izpelje postopek registracije, torej opravi registracijo v program.
- V primeru, ko je uporabnik (učenec) že registriran v programu, bo ob prejemu povabila s klikom na povezavo že imel dostop do organizacije.