Navodilo velja za urejanje pravic novim in obstoječim uporabnikom.
Dodajanje novega uporabnika
- Na vstopni strani Minimax kliknemo na ikono in
- Izberemo Uporabniki.
- Kliknemo na Dodaj uporabnika.
- S pomočjo štirih korakov pošljemo povabilo novemu uporabniku.
Urejanje pravic obstoječih uporabnikov
- Na vstopni strani Minimax kliknemo na ikono in
- Izberemo Uporabniki.
- Na vrstici uporabnika, kateremu želimo urediti pravice, kliknemo na Organizacije.
- Kliknemo na Pravice.
- Označimo pravice, katere želimo dodeliti posameznemu uporabniku.
Urejanje pravic uporabnika za prenos podatkov prek API vmesnika
- Na vstopni strani Minimax kliknemo na ikono in
- Izberemo Uporabniki.
- Na vrstici uporabnika, kateremu želimo urediti pravice za prenos podatkov prek API vmesnika, kliknemo na Organizacije.
- Kliknemo na Pravice.
- Dodamo kljukice pri pravicah vezanih na programski vmesnik (API) .
Urejanje pravic uporabnika za arhiviranje
- Na vstopni strani Minimax kliknemo na ikono in
- Izberemo Uporabniki.
- Na vrstici uporabnika, kateremu želimo omogočiti pravico do arhiva, dodamo kljukico,
- Program nas obvesti: "Uporabniku "Ime Priimek" boste dodali pravico do vpogleda in obdelovanja arhivov vseh organizacij. Želite nadaljevati?
- Kliknemo V redu.