Določanje pravic uporabnikom organizacije

Navodilo velja za urejanje pravic novim in obstoječim uporabnikom.

Dodajanje novega uporabnika 

  1. Na vstopni strani Minimax kliknemo na ikono in 
  2. Izberemo Uporabniki.
  3. Kliknemo na Dodaj uporabnika.
  4. S pomočjo štirih korakov pošljemo povabilo novemu uporabniku

Urejanje pravic obstoječih uporabnikov

  1. Na vstopni strani Minimax kliknemo na ikono  in 
  2. Izberemo Uporabniki.
  3. Na vrstici uporabnika, kateremu želimo urediti pravice, kliknemo na Organizacije.
  4. Kliknemo na Pravice.
  5. Označimo pravice, katere želimo dodeliti posameznemu uporabniku.

Urejanje pravic uporabnika za prenos podatkov prek API vmesnika

  1. Na vstopni strani Minimax kliknemo na ikono  in 
  2. Izberemo Uporabniki.
  3. Na vrstici uporabnika, kateremu želimo urediti pravice za prenos podatkov prek API vmesnika, kliknemo na Organizacije.
  4. Kliknemo na Pravice.
  5. Dodamo kljukice pri pravicah vezanih na programski vmesnik (API) .

Urejanje pravic uporabnika za arhiviranje

  1. Na vstopni strani Minimax kliknemo na ikono  in 
  2. Izberemo Uporabniki.
  3. Na vrstici uporabnika, kateremu želimo omogočiti pravico do arhiva, dodamo kljukico,
  4. Program nas obvesti: "Uporabniku "Ime Priimek" boste dodali pravico do vpogleda in obdelovanja arhivov vseh organizacij. Želite nadaljevati?
  5. Kliknemo V redu.
V tem prispevku