Ko zaključimo z registracijo v BizBox pridobimo uporabniško ime in geslo za dostop do predala BizBox. Ta dva podatka uporabimo pri nastavitvah organizacije Minimax.
Dodajanje podatkov uporabniškega računa BizBox v Minimax
- V meniju Nastavitve > Organizacija kliknemo na Uredi.
- Na razdelku e-Dokumenti, v polju Ponudnik elektronske poti izberemo iz spustnega seznama bizBox.
- Vnesemo uporabniško ime in geslo, ki smo ga prejeli s strani bizBox-a.
- Kliknemo Shrani.
S to nastavitvijo bo predal BizBox povezan z e-računi v Minimax-u.
Preverjanje uspešnosti pošiljanja e-računov
- V meniju Poslovanje > Izdani računi izberemo zavihek Izdani e-računi. Program nas preusmeri v meni Nabiralnik > Izhodni dokumenti.
- Na preglednici so vsi pripravljeni izdanih e-računi.
- Stolpec Status prikazuje uspešnost pošiljanja.
- Če znaka ni pomeni, da e-računa še nismo poslali.
- prikazuje, da je bil e-račun uspešno poslan.
- prikazuje, da e-račun ni bil uspešno poslan (ali je bil preklican).
- S klikom na ikono preverimo:
- Zgodovino dokumenta > datum in čas pošiljanja, kdo je e-dokument obdelal in opis.
- Xml in pdf datoteko> xml datoteko in pdf izpis lahko natisnemo (s klikom na ) ali prenesemo na računalnik (s klikom na ).
Več o pošiljanju e-računov preko ponudnika bizBox preberite tukaj.