Nastavitve BizBox v Minimax-u

Ko zaključimo z registracijo v BizBox pridobimo uporabniško ime in geslo za dostop do predala BizBox. Ta dva podatka uporabimo pri nastavitvah organizacije Minimax.

Dodajanje podatkov uporabniškega računa BizBox v Minimax

  1. V meniju Nastavitve > Organizacija kliknemo na Uredi.
  2. Na razdelku e-Dokumenti, v polju Ponudnik elektronske poti izberemo iz spustnega seznama bizBox.
  3. Vnesemo uporabniško ime in geslo, ki smo ga prejeli s strani bizBox-a.
  4. Kliknemo Shrani.

S to nastavitvijo bo predal BizBox povezan z e-računi v Minimax-u.

Preverjanje uspešnosti pošiljanja e-računov 

  1. V meniju Poslovanje > Izdani računi izberemo zavihek Izdani e-računi. Program nas preusmeri v meni Nabiralnik > Izhodni dokumenti.
  2. Na preglednici so vsi pripravljeni izdanih e-računi. 
  3. Stolpec Status prikazuje uspešnost pošiljanja.
    • Če znaka ni pomeni, da e-računa še nismo poslali.
    • prikazuje, da je bil e-račun uspešno poslan.  
    •  prikazuje, da e-račun ni bil uspešno poslan (ali je bil preklican).
    •  S klikom na ikono preverimo:
      •  Zgodovino dokumenta > datum in čas pošiljanja, kdo je e-dokument obdelal in opis.
      • Xml in pdf datoteko> xml datoteko in pdf izpis lahko natisnemo (s klikom na  ali prenesemo na računalnik (s klikom na ).

Več o pošiljanju e-računov preko ponudnika bizBox preberite tukaj.

V tem prispevku