Vnos načina plačil

V programu imamo že vnesene načine plačil, katere urejajo skrbniki sistema. Imamo tudi možnost ročnega vnosa novega načina plačila.

Navodilo velja za ročni vnos načina plačila na izdanih računih.

  1. V meniju Šifranti > izberemo Načini plačil 
  2. kliknemo Nov,
  3. vnesemo Naziv, 
  4. izberemo Tip plačila:
    • Transakcijski račun (negotovinsko poslovanje)
    • Gotovina (gotovinsko poslovanje)
    • Kartica (gotovinsko poslovanje)
    • Drugo (gotovinsko poslovanje)
    • Gotovina preko blagajne (gotovinsko in negotovinsko poslovanje)
  5. v polju Terjatev naj se knjiždodana kljukica omogoča, da izberemo drug konto ali stranko, kot ga sistemsko predlaga izbran način plačila,
    • v polju Konto preknjižbe,če izberemo drugi konto, bo program knjižil na konto, ki smo ga tu določili.
    • v polju Stranka preknjižbe, če izberemo drugo stranko (npr. za primer bookinga). bo program terjatev preknjižil na kupca, ki smo ga določili.
  6. Način plačila je v uporabi: dodana kljukica omogoča izbiro načina plačila na spustnih seznamih.
  7. Predlagan način plačila: dodana kljukica upošteva samodejno predlaga način plačila pri vnosu računa.
  8. Vnos shranimo s klikom na Shrani.
  9. Napačno vnesen način plačila brišemo s klikom na Briši.


Več o izbiri načina plačila pri vnosu izdanega računa preverite...Tukaj.

V tem prispevku