Kako oddamo zahtevo po pomoči?

Zahteve po pomoči v Minimaxu so osnovni način komunikacije med uporabniki in uporabniško podporo. Uporabnik svoje vprašanje oziroma predlog, ki se navezuje na tehnično delovanje programa Minimax odda preko zahteve po pomoči neposredno iz programa Minimax. Na enak način (v program MInimax) dobi tudi odgovor.

Podpora uporabnikom preko zahteve po pomoči je brezplačna.

Vnos zahteve po pomoči

Obrazec za oddajo zahteve po pomoči najdemo na vseh straneh znotraj programa.

  1. Kliknemo na ikono Pomoč .
  2. Izberemo Oddajte zahtevo po pomoči. 
  3. Izberemo organizacijo na katero se nanaša vprašanje.
  4. Napišemo kratek Naziv zahteve, ki ponazarja bistvo težave pri delovanju programa Minimax.
  5. V Opis čim bolj natančno zapišemo vprašanje, težavo, predlog... .
  6. Dodamo kljukico v poljih:
    • Dovoljujem reševalcem zahteve dostop do podatkov. Ko želimo dovoliti dostop do podatkov reševalcem zahtevka. 
    • Dovoljujem uporabo podatkov za izvedbo ankete o zadovoljstvu s podporo.
  7. V polje Telefonska številka vnesemo številko na katero smo dosegljivi v primeru klica s strani podpore Minimax.
  8. V polje dosegljivost vnesemo kdaj smo telefonsko dosegljivi.
    • Za učinkovitejše reševanje zahtevka je dobrodošlo, da smo v tem času tudi pri računalniku.
  9. Če želimo prejeti odgovor na zahtevo tudi na elektronsko pošto (iz uporabniškega računa) označimo polje Želim prejeti odgovor na elektronsko pošto.
  10. Če želimo dodati priponko (slika ekrana, datoteke za uvoz ...) kliknemo na Priponke.
  11. S klikom na  Oddaj zahtevo, je zahteva zabeležena v oddelku podpore Minimax.

V tem prispevku