Kako oddamo zahtevo po pomoči?

Zahteve po pomoči v Minimaxu so osnovni način komunikacije med uporabniki in uporabniško podporo.

Uporabnik svoje vprašanje oziroma predlog, ki se navezuje na tehnično delovanje programa Minimax, odda preko zahteve po pomoči v programu Minimax. Na enak način dobi tudi odgovor.

Podpora uporabnikom samo preko zahteve po pomoči je brezplačna.
 

Vnos zahteve po pomoči

Obrazec za oddajo zahteve po pomoči najdemo na vseh straneh znotraj programa.

1. Kliknemo na ikono Pomoč .

2. Izberemo Oddajte zahtevo po pomoči.

 


3. Izberemo organizacijo na katero se nanaša vprašanje,

4. napišemo kratek Naziv zahteve, iz katerega naj bo jasno, za kaj gre.

5. V Opis zapišemo vprašanje, težavo, predlog... čim bolj natančno.

6. Dodamo kljukico v poljih:

  • Dovoljujem reševalcem zahteve dostop do podatkov > ko želimo dovoliti dostop do podatkov reševalcem zahtevka. 
  • Dovoljujem uporabo podatkov za izvedbo ankete o zadovoljstvu s podporo.

 

7. V polje Telefonska številka vnesemo številko na katero smo dosegljivi v primeru klica s strani podpore Minimax.

8. V polje dosegljivost vnesemo opisno podatek, kdaj smo telefonsko dosegljivi.

  • Zelo dobrodošlo je, da smo v tem času tudi pri računalniku, za učinkovitejše reševanje zahteve.

9.  v polje Želim prejeti odgovor na elektronsko pošto: dodamo kljukico, čČe želimo prejeti odgovor na zahtevo tudi na elektronsko pošto (iz uporabniškega računa)

10. Kliknemo Priponke. če želimo dodati priponko  (slika ekrana, datoteke za uvoz ...)

11. Nato kliknemo Oddaj zahtevo

  • Zahteva je zabeležena v oddelku podpore Minimax.

 

 


V tem prispevku