Zahteve po pomoči v Minimaxu so osnovni način komunikacije med uporabniki in uporabniško podporo.
Uporabnik svoje vprašanje oziroma predlog, ki se navezuje na tehnično delovanje programa Minimax, odda preko zahteve po pomoči v programu Minimax. Na enak način dobi tudi odgovor.
Odgovor na zahtevo po pomoči
Ko svetovalci v podpori odgovorijo na našo zahtevo, program prikaže pojavno okno, da nas čaka odgovor.
- Kliknemo na ikono Podpora, kjer najdemo odgovor.
- Kliknemo Odgovori, če imamo dodatno vprašanje, ki se navezuje na to zahtevo po pomoči.
- V polje Opis vnesemo dodatno vprašanje.
- S klikom na Priponke lahko pripnemo priponke.
- Nazadnje kliknemo Odgovori. Odgovor prejmemo na enak način, kot je opisano zgoraj.
- s klikom na Uredi odgovor - urejamo zadnji odgovor
- s klikom na Briši odgovor - brišemo zadnji odgovor
- Kliknemo Dovoli dostop: če pri oddaji zahtevka nismo dovolili dostop do podatkov in nas svetovalec zanj zaprosi.
- Kliknemo Prekliči dostop: prekličemo svetovalcem dostop do podatkov, če smo ga pri oddaji zahtevka dodelili.
- Kliknemo Zaključi kot rešeno: ko prejmemo odgovor na vprašanje, v tem primeru ne moremo več urejati, niti oddati novih odgovorov.