Navodilo velja za primer, ko zapremo dejavnost in izvedemo med letom zaključek poslovnega leta v Minimaxu.
Pred zaključkom poslovnega leta
Pred zaključkom poslovnega leta preverimo in uredimo naslednje:
- Poknjižimo vse poslovne dogodke, ki se nanašajo na to poslovno leto.
- V Dvostavnem knjigovodstvu uredimo in potrdimo morebitne osnutke temeljnic, ki se nanašajo na leto, ki ga zaključujemo.
- Poskrbimo, da so vsi obračuni DDV-ja za to poslovno leto potrjeni.
- Izvedemo zaključni obračun amortizacije na osnovnih sredstvih. Program bo pripravil temeljnico končnega obračuna amortizacije na datum zaključka organizacije.
- Vnesemo inventuro v zalogah.
Vnos datuma zaključka poslovanja
- V meniju Nastavitve > Organizacija kliknemo Uredi.
- Vnesemo datum zaključka poslovanja (zaprtja podjetja).
- Vnos podatkov shranimo.
Zaključek poslovnega leta
- V meniju Knjigovodstvo > Letne obdelave kliknemo na leto, ki ga zaključujemo.
- Izvedemo korake letnih obdelav.
- Na zadnjem koraku obdelav kliknemo na Zaključi poslovanje organizacije.
- Program zaključi poslovno leto in ne pripravi otvoritvene temeljnice v naslednjem letu. Posledično ni mogoč vnos podatkov, ker organizacija nima odprtega poslovnega leta.
- Če želimo preklicati zaključek poslovanja kliknemo na Prekliči zaključevanje organizacije.