Določanje licenc plačnika - Maksi Računovodstvo

Licence Maksi Računovodstvo omogočajo vodenje neomejenega števila organizacij z vsemi funkcionalnostmi Minimaxa, vključno s knjigovodstvom in letnimi obdelavami.

  • Namenjena je računovodskim servisom in drugim organizacijam, ki vodijo knjigovodstvo za več organizacij.
  • Število licenc Maksi računovodstva pomeni število sočasnih dostopov uporabnikov do organizacij.
  • Najmanjše število je ena licenca. 
  • Uporabniki imajo pravice za vse obdelave (vsi moduli s knjiženjem vred), pravice lahko tudi omejimo.
  • Za vsakega uporabnika lahko določimo do katerih organizacij ima dostop.

Določanje licenc za Maksi Računovodstvo

  1. Na vstopni strani izberemo Plačnik 
  2. Če imamo dostop do več plačnikov, na seznamu izberemo tistega, kjer želimo spreminjati licence,
  3. nato kliknemo > Licence.
  4. Nato kliknemo na Urejanje licenc ter izberemo med:  
    • Urejati želim licenco za računovodski servis (vodenje več organizacij).
    • Urejati želim licenco za vodenje ene organizacije > nato izberemo še organizacijo.
  5. Kliknemo Naprej.
  6. uredimo število licenc ali spremenimo paket licenc.
  7. kliknemo Posodobi licenco ali Izberi drugo licenco,
  8. nazadnje kliknemo Zapri.
    •  Vsaka sprememba licenc je zabeležena na zavihku Pretekle licence in omogoča uporabniku pregled nad spremembami števila licenc.

Več o urejanju licenc preberite ..tukaj.

V tem prispevku