Ob dodajanju vrstice na izpisek ali potrjevanju izpiska dobimo obvestilo »Stranka ne sme obstajati, ker jo konto preprečuje.«
To pomeni, da je v kontnem načrtu za določeni konto nastavljeno, da se stranka ne sme vnašati, na bančnem izpisku pa smo vnesli tudi stranko.
Izpisek s takim opozorilom se bo shranil, ne bo pa ga mogoče potrditi.
Rešitev:
Na izbranem kontu moramo določiti, da se stranka lahko vnaša.
1. Kliknemo na ikono za urejanje vrstice, zaradi katere se je pojavilo obvestilo.
2. V polje za vnos vrstice se bodo vpisali podatki iz vrstice, ki jo želimo urediti. Kliknemo na gumb Podrobno za spreminjanje nastavitev konta:
Opozorilo: »Stranka ne sme obstajati, ker jo konto preprečuje«.
3. Kliknemo na Uredi in na kontu označimo, da se stranka lahko vnaša.
4. Kliknemo Shrani in Nazaj za vrnitev v izpisek, kjer lahko nadaljujemo z delom.