Znotraj programa Minimax pripravimo tudi enostavne ali POS račune.
POS račune je mogoče pripravljati v okviru nastavitev za davčno potrjevanje računov in če imamo negotovinske račune.
Nastavitve številčenja za POS račun
- V meniju Nastavitve > izberemo Številčenje dokumentov.
- v stolpcu listine kliknemo na številčenje, ki se uporablja za davčno potrjevanje računov.
- Kliknemo Uredi.
- V polju POS račun dodamo kljukico.
Nasvet.
V kolikor bomo pretežno tiskali POS račune, dodamo kljukico na polju Naj se predlaga, tako bo program pri vnosu novega računa samodejno predlagal številčenje za davčno potrjevanje.
Nastavitve izpisa POS računa
- Nato v meniju Nastavitve > Izpisi.
- Izberemo nastavitev izpisa, kjer s klikom na izpis Izdanega računa,
- ki ga uporabljamo za pripravo POS računa (načeloma gre za izpis standardno - izdan račun),
- uredimo tiskanje glave > Besedilo (obvezno) ter uredimo širino papirja in velikost pisave.
Vnos POS računa
- Nazadnje v meniju Poslovanje > Izdani računi >
- kliknemo Nov > izberemo Številčenje za davčno potrjevanje
- in nadaljujemo z vnosom,
- z izstavitvijo računa s klikom na Izstavi in Natisni bo na osnovi nastavitev številčenja natisnjen izpis POS računa:
Kaj program pripravi?
Pri knjiženju POS računa program terjatve knjiži na podlagi avtomatičnih kontov:
- gotovina na konto 1090
- kartica na konto 1652
- drugo na kotno 1650
- gotovina po povzetju na konto 1200
ter natisne enostaven račun.