Popular Articles

  1. Vnos začetnega stanja v register osnovnih sredstev

    Navodilo se nanaša na neposredni vnos sredstev v register. Sredstvo smo pridobili v preteklih letih, vnašamo pa začetno stanje za tekoče poslovno leto, v katerem začenjamo s knjiženjem v Minimaxu.
  2. Kako povežemo digitalno potrdilo?

    Navodilo velja za povezavo digitalnega potrdila z uporabniškim računom Minimax.
  3. Knjiženje prejetega računa, ki ga je plačal delavec

    Če račun poravna delavec v imenu podjetja, označimo to pri vnosu računa v polju plačilo. Obveznost do delavca zapremo z izplačilom preko blagajne ali z izplačilom na bančni račun delavca.
  4. Urejanje licenc

    Navodilo velja za primer, ko želimo urediti ali spremeniti paket licenc, ki ga trenutno uporabljamo.
  5. Prejeti račun s povezavo na zalogo (prejem)

    Pri vnosu prejeta računa s povezavo na zalogo izberemo odhodek, ki nosi konto 5009, in ga povežemo na ustrezen prejem. Program ovrednoti izbrani prejem.
  6. Ročno zapiranje odprtih postavk

    V meniju Poslovanje izberemo Odprte postavke, s klikom na datum pri plačilu, izberemo račun za zapiranje.
  7. Vnos prejetega računa za osnovno sredstvo ali nepremičnino

    Pri vnosu prejetega računa za osnovno sredstvo ali nepremičnino program ob izbiri ustreznega odhodka ponudi polje za vnos osnovnega sredstva v register.
  8. Registracija novega uporabnika in plačnika organizacije

    Navodilo velja za primer registracije novega uporabnika in odpiranje nove organizacije plačnika.
  9. Stotinske izravnave

    Pri plačilih računov kupcev in dobaviteljev prihaja občasno do majhnih razlik med zneskom računa in dejanskim zneskom plačila, zaradi česar ostajajo računi med odprtimi postavkami.
  10. Vnos nove organizacije

    Ob prvi registraciji plačnika program samodejno odpre organizacijo plačnika - torej organizacijo, ki smo jo izbrali pri registraciji v Minimax.Nove, dodatne organizacije dodaja administrator plačnika