Updated Articles

  1. Vnos stranke

    Stranko lahko vnesemo ročno ali pa jo poiščemo in prenesemo podatke iz javne baze.
  2. Vnos nove stranke

    Navodilo prikazuje kako vnesemo stranko v šifrant strank. V Šifrant strank vnašamo kupce, dobavitelje, (torej končne potrošnike in pravne osebe) Kako dodamo v šifrant fizično osebo oz. končnega potrošnika lahko preberete... tukaj. 1. Osnov...
  3. Organizacija ima izbrano napačno vrsto organizacije in kontni načrt

    Ko smo odprli novo organizacijo in smo izbrali napačno vrsto organizacije imamo zato neustrezen kontni načrt.Izbira vrste organizacije ne vpliva samo na kontni načrt, ampak tudi na način knjiženja za posamezno vrsto organizacije, ki ima svoje posebnosti.
  4. Vnos nove organizacije

    Ob prvi registraciji plačnika program samodejno odpre organizacijo plačnika - torej organizacijo, ki smo jo izbrali pri registraciji v Minimax.Nove, dodatne organizacije dodaja administrator plačnika
  5. Rezervne telefonske številke

    Če iz katerega koli razloga ne moremo uporabiti svojega telefona, lahko prijavno kodo pošljemo na rezervno telefonsko številko preko SMS sporočila.
  6. Rezervne prijavne kode

    Rezervne prijavne kode lahko uporabimo, ko ne moremo prejemati SMS sporočil. S klikom na Ustvari rezervne kode program pripravi seznam 10 novih kod.
  7. Pri vnosu prijavne kode dobim obvestilo, da prijavna koda ni več veljavna

    S klikom na Ponovno pošlji kodo na primarno številko, bo poslana nova prijavna koda, ki velja naslednjih 30 sekund.
  8. Kako omogočim/onemogočim preverjanje v dveh korakih?

    Navodilo velja za urejanje nastavitev prejemanja SMS sporočil ob prijavi v program.
  9. Kako se prijavimo pri preverjanju v dveh korakih?

    Če imamo omogočeno preverjanje v dveh korakih, program prikaže okno za vnos prijavne kode, ki jo prejmemo na telefonsko številko v SMS sporočilu.
  10. Vnos izdanega računa neposredno v knjigovodstvo

    Navodilo velja za primere ročnega vnosa izdanega računa v dvostavnem knjigovodstvu.