Minimax omogoča upravljanje z evidenco delovnega časa (vnos delavcev, določitev urnikov ...), ročni vnos ali urejanje prihodov, odhodov in odsotnosti ter vse zakonsko predpisane evidence.
Optimalno je, da delavci sami vnašajo ure v preprosto mobilnp aplikaciji Minimax mojINFO. zaposleni lahko evidentirajo svoje prihode, odhode in odsotnosti,
ureja pretekle vnose ter imajo v vsakem trenutku vpogled v evidenco delovnega časa, brez uporabe kartice in brez fizičnega "štempljanja".
Z 20. novembrom 2023 je stopil v veljavo Zakon o spremembah in dopolnitvah Zakona o evidencah na področju dela in socialne varnosti (ZEPDSV-A) . Skladno z zakonom je potrebno delovni čas podrobneje evidentirati za vse zaposlene in nekatere zunanj...
Naročilo brezplačnega posnetka seminarja evidenca delovnega časa in prenos v plače Vsebina: 3:38 Aktivacija urnikov in evidence delovnega časa 8:49 Naknadni vnos in urejanje urnikov dela 10:20 Urniki delavcev 11:...
Program prenese obračunskih podatkov iz evidence dela v obračun plače, s potrdi8tvijo mesečnega obračuna v evidenci delovnega časa. Podatki se prenesejo samo v nov obračun z vrsto plača.