Kje najdemo odgovor na zahtevo po pomoči?

Zahteve po pomoči v Minimaxu so osnovni način komunikacije med uporabniki in uporabniško podporo.

Uporabnik svoje vprašanje oziroma predlog, ki se navezuje na tehnično delovanje programa Minimax, odda preko zahteve po pomoči v programu Minimax. Na enak način dobi tudi odgovor.

Odgovor na zahtevo po pomoči

Ko svetovalci v podpori odgovorijo na našo zahtevo, program prikaže pojavno okno, da nas čaka odgovor.

  1. Kliknemo na ikono Podpora, kjer najdemo odgovor.
  2. Kliknemo Odgovori, če imamo dodatno vprašanje, ki se navezuje na to zahtevo po pomoči.
  3. V polje Opis vnesemo dodatno vprašanje.
  4. S klikom na Priponke lahko pripnemo priponke.
  5. Nazadnje kliknemo Odgovori. Odgovor prejmemo na enak način, kot je opisano zgoraj.
    • s klikom na Uredi odgovor - urejamo zadnji odgovor
    • s klikom na Briši odgovor - brišemo zadnji odgovor
  6. Kliknemo Dovoli dostop: če pri oddaji zahtevka nismo dovolili dostop do podatkov in nas svetovalec zanj zaprosi.
  7. Kliknemo Prekliči dostop: prekličemo svetovalcem dostop do podatkov, če smo ga pri oddaji zahtevka dodelili.
  8. Kliknemo Zaključi kot rešeno: ko prejmemo odgovor na vprašanje, v tem primeru ne moremo več urejati, niti oddati novih odgovorov.
V tem prispevku