Minimax za izobraževalne namene - registracija

 

Minimax je spletni poslovno - računovodski program, ki je namenjen manjšim podjetjem in računovodskim servisom.

Primeren je tudi za izobraževalne namene - v tem primeru je uporaba brezplačna.

Pred začetkom uporabe programa učitelji in učenci uredijo registracijo.

Primer ureditve registracije in nastavitev za izobraževalno ustanovo je prikazan po korakih:

1. Registracija novega uporabnika (velja za učitelje).

2. Vnos organizacije (velja za učitelje).

3. Dodajanje uporabnikov (velja za učitelje).

4. Registracija uporabnikov - učencev (velja za učence).

 

1. Registracija novega uporabnika

 

 

 

  • Za registracijo novega uporabnika izberemo "Vstopite v program".

 

  • V okencu, ki se odpre, izberemo "Nov uporabnik? Ustvarite račun."

 

 

  • Izpolnimo vsa polja ter mail naslov in določimo gesla za uporabniški račun.
  • V nekaj minutah bomo na vpisan mail naslov prejeli e-poštno sporočilo.
  • V elektronskem sporočilu kliknemo na modro povezavo za aktivacijo računa. Naziv sporočila je "SAOP račun - Aktiviraj svoj račun!". Če sporočila še nismo prejeli, preverimo v mapi > neželena pošta (spam).
  • Z aktivacijo preko povezave program odpre SAOP račun.
  • V primeru, da želimo uporabniški račun dodatno zaščititi, imamo možnost, da se z miško pomaknemo navzdol in poiščemo "preverjanje v dveh korakih", izberemo "omogoči" ter vpišemo telefonsko številko, na katero bomo prejemali kode za vstop v program.

 

 

2. Vnos organizacije

 

  • Vnesemo podatke organizacije s klikom na "če vaše organizacije ni na seznamu, lahko podatke vpišete sami".
  • pri nazivu organizacije zapišemo ime izobraževalne ustanove in ime in priimek učitelja, vnesemo podatke o naslovu, ne označujemo, da smo zavezanci za DDV.
  • s klikom na gumb "nadaljuj" se pomaknemo na naslednji korak.

 

 

  • Na naslednjem koraku izberemo "licenco za računovodje". Uporaba programa Minimax za izobraževalne namene je BREZPLAČNA, na tem mestu izberemo samo paket, ki ima določeno ceno.

 

 

  • Vpišemo želeno število sočasnih dostopov oziroma licenc (sočasni dostop pomeni število uporabnikov oziroma učencev, ki bodo sočasno dostopali do programa).

 

 

ZELO POMEMBNO - po opravljeni registraciji pošljite mail na podpora@minimax.si, s sporočilom, da ste opravili registracijo ter odprli novo organizacijo za izobraževalne namene.

 

 

3. Dodajanje uporabnikov

 

  • V programu s pomočjo štirih hitrih korakov dodamo novega uporabnika organizacije - sodelavca (računovodjo) ali stranko (podjetnika).
  • Dodamo sodelavca (učenca) in mu pošljemo povabilo k uporabi programa -

 

POMEMBNO OPOZORILO - preverimo e-naslov, na katerega pošljemo učencu povabilo, da je enak e-naslovu, s katerim se bo učenec prijavil v program.

  • Določanje pravic uporabnikom (učencem) - Pravice uporabniku (učencu) določimo na vstopni strani programa > Plačnik > Uporabniki  > Organizacije, ter uporabniku pri izbrani organizaciji določimo pravice.

 

4. Registracija uporabnikov - učencev

 

POMEMBNO - najprej prejmemo povabilo učitelja in preko tega povabila vstopamo v program.

  • Uporabnik (učenec) prejme na njegov e-poštni naslov povabilo za vstop v program.
  • Uporabnik (učenec) po prejemu povabila lahko izpelje postopek registracije, torej opravi registracijo v program.
  • V primeru, če je uporabnik (učenec) že registriran v programu, bo ob prejemu povabila, s klikom na povezavo, že imel dostop do organizacije.

 

Kategorije: