Način prejemanja računov za mesečno licenčnino

Navodilo velja za nastavitev načina prejemanja računov za mesečno licenčnino programa Minimax.

Če smo administrator, na vstopni strani programa kliknemo na ikono uporabnika  in na organizacijo.

1. Kliknemo > Uredi:

  •  urejamo podatke o plačniku in izbiramo med različnimi načini prejemanja mesečnih računov.

 


2. . Na razdelku Osnovni podatki  lahko urejamo:

  • Naslov
  • Pošta
  • Davčna številka
  • Identifikacijska številka
  • Odgovorna oseba
  • Elektronska pošta
  • Telefon
  • Dodatni administrator

 Na razdelku podatkih za plačevanje izberemo Način prejemanja računov:

  • Preko BizBox-a  - račune prejmemo v portal BizBox  in jih naknadno z enim klikom prenesemo v Minimax.  
  • Po elektronski pošti - e-račun prejmemo v poštni predal (ki smo ga zapisali v razdelku Osnovni podatki)  in ga nato uvozimo v Minimax ter v spletno banko. Prednost tega je, da bodo ohranjeni vsi podatki, ki jih ni potrebno prepisovati.
  • Po pošti - prejemanje računov preko klasične bo možno le na zahtevo stranke in lahko povzroči dodatne stroške.

 Bančni račun : vnesemo  številko bančnega računa

BIC: Podatke o bančnem računu je potrebno obvezno vnesti, če imamo nastavljeno, da bomo račune prejemali po elektronski pošti ali preko bizBox.

 Vneseni podatki bodo upoštevani na računu za mesečno licenčnino.



V tem prispevku