Navodilo velja za nastavitev načina prejemanja računov za mesečno licenčnino programa Minimax.
- Če smo administrator, na vstopni strani programa kliknemo na ikono uporabnika
in na organizacijo.
- Kliknemo > Uredi > kjer v Nastavitvah administracije urejamo podatke o plačniku in izbiramo med različnimi načini prejemanja mesečnih računov.
- Na razdelku Osnovni podatki urejamo:
- Naslov
- Pošta
- Davčna številka
- Identifikacijska številka
- Odgovorna oseba
- Elektronska pošta
- Telefon
- Dodatni administrator
- Na razdelku podatkih za plačevanje izberemo Način prejemanja računov:
- Preko BizBox-a - račune prejmemo v portal BizBox in jih naknadno z enim klikom prenesemo v Minimax.
- Po elektronski pošti - e-račun prejmemo v poštni predal (ki smo ga zapisali v razdelku Osnovni podatki) in ga nato uvozimo v Minimax ter v spletno banko. Prednost tega je, da bodo ohranjeni vsi podatki, ki jih ni potrebno prepisovati.
- Po pošti - prejemanje računov preko klasične bo možno le na zahtevo stranke in lahko povzroči dodatne stroške.
- Bančni račun : vnesemo številko bančnega računa,
- BIC: Podatki o bančnem računu so obvezni, če imamo nastavljeno, da bomo račune prejemali po elektronski pošti ali preko bizBox.
Vneseni podatki bodo upoštevani na računu za mesečno licenčnino.