Urejanje odhodka

Navodilo se nanaša na urejanje obstoječega odhodka v meniju Šifranti > Odhodki in na urejanje odhodka neposredno na vrstici prejetega računa.

Spreminjanje nastavitev na posameznem odhodku vpliva na knjiženje novih prejetih računov in ne vpliva na predhodne knjižbe (nima učinka za nazaj).

Urejanje odhodka v meniju Šifranti > Odhodki

  1. V meniju Šifranti > Odhodki izberemo na preglednici odhodek, ki ga želimo urediti, tako da kliknemo na konto.
  2. Kliknemo Uredi.
  3. Odhodek uredimo (naziv, konto, stopnjo DDV,...).
  4. Po končanem vnosu podatkov kliknemo na Shrani ali Shrani in nov, če želimo nadaljevati z vnosom novega odhodka.

Urejanje odhodka na vrstici prejetega računa

  1. Na vrstici prejetega računa, v polju Odhodek, izberemo na spustnem seznamu odhodek, ki ga želimo urediti.
  2. Kliknemo na svinčnik
  3. Program odpre okno za urejanje odhodka, kjer popravimo podatke.
  4. Kliknemo Shrani
V tem prispevku