Prejeta naročila

 

Vnos prejetih naročil je namenjen notranjemu nadzoru nad naročili kupcev in potrditvi naročil. Spremljamo lahko datume naročila, potrditve, predvidene dobave in dejanske dobave.

V spodnjem navodilu preverimo:

 

Vnos glave naročila

1. Iz menija izberemo Poslovanje > Prejeta naročila.

2. Kliknemo na Nov. Odpre se okno za vnos novega naročila. 

3. V glavo naročila vnesemo splošne podatke o naročilu (kupec, datum, veza):

- Številka: Ta podatek se vpiše samodejno v okviru leta, ki je določeno z datumom, in je ne moremo spreminjati.

- Stranka: izberemo jo na spustnem seznamu. Podatke o stranki lahko spreminjamo s klikom na »Uredi«, lahko pa tudi vnesemo novo stranko s klikom na ikono »Nov«, ne da bi nam bilo potrebno zapirati vnosno okno naročila.

- Datum: Vnesemo datum prejema naročila od kupca.

- Rok: Vnesemo datum predvidene dobave, ki se izpiše tudi na izpisu prejetega naročila, ki ga kot potrditev lahko pošljemo kupcu.

- Denarna enota: Izberemo denarno enoto.

- Listina prejetega naročila: izberemo ustrezne podatke vezane na naročilo prek spustnega seznama ali pa s klikom na ikono za dodajanje vnosov.

- Analitika: Izberemo jo lahko na spustnem seznamu.

- Veza: Vpišemo poljubno vezo.

 

Vnos vrstic naročila

1. V vrstico naročila vnesemo podatke o posameznih artiklih, količinah in drugo.

  • Skladišče: izberemo skladišče prek katerega se bodo razbremenjevale zaloge artiklov.
  • Artikel: izberemo ga na spustnem seznamu, tako da v polje vnesemo začetek opisa artikla (na primer »art« za "artikel").

V spustnem seznamu se bodo prikazali ustrezni artikli, izberemo ustreznega.

S klikom na gumb za urejanje lahko urejamo nastavitve za izbrani artikel, preko gumba Nov pa lahko dodamo nov artikel. Dodajamo jih lahko tudi direktno v Šifrant > Artikli.

2. Iz šifranta se predlaga naziv izbranega artikla, ki ga lahko spremenimo (ta podatek se izpiše na izpisu prejetega naročila).

3. Vnesemo količino in po potrebi popravimo ceno. Vnesemo ustrezen % popusta.

4. S klikom na Shrani vrstico se artikel prenese na vrstico naročila.

5. Če je naročilo sestavljeno iz več artiklov, jih dodamo po opisanem postopku (točke 1 do 4).

Artikel na vrstici popravimo s klikom na naziv artikla v preglednici.

Posamezno vrstico brišemo s klikom na križec na koncu vrstice.

Po končanem vnosu podatkov lahko z gumbi v orodni vrstici:

  • Shranimo naročilo (gumb Shrani) ali
  • Opustimo vnos naročila (gumb Opusti): izgubljene bodo vse spremembe.

 

Vnos naslovnika in prejemnika na prejetih naročilih

NOVO: na prejetih naročilih je bila dodana možnost, da se lahko poleg podatkov naslovnika vnese tudi podatke prejemnika.

1. V meniju > Šifranti > Stranke, pri stranki za katero vnašamo prejeto naročilo, vnesemo podatke o naslovniku in prejemniku.

2. Pri urejanju prejetega naročila izberemo zavihek "naslovnik/prejemnik".

3. Po spustnem seznamu lahko izberemo želenega prejemnika.

 

Potrjeno naročilo

Na potrjenem naročilu so naslednji gumbi:

Nov: Vnos novega naročila.

Prekliči potrditev: prekličemo potrjen promet

Zaključi: zaključimo naročilo. S tem pridobi promet status "zaključeno".

Razveljavi: razveljavimo vnos prometa.

Kopiraj v račun: Kopira podatke iz naročila v izdani račun.

Kopiraj v predračun: Kopira podatke o naročilu z vrsticami vred v predračun.

Razbremenitev zalog: razbremenimo razpoložljivo količino artiklov na zalogi.

Kopiranj v izdano naročilo: Kopira vrstice naročila. 

Kopiraj v delovni nalog: Kopira celotno naročilo z vrsticami vred (vključno s sestavnicami, če jih artikli vsebujejo).

Natisni: Natisne potrdilo o naročilu za kupca.

Pošlji po e-pošti: dokument pošljemo kupcu prek e-pošte.

 

Podatki o dobavi

1. Izberemo > Poslovanje > Prejeta naročila.

2. Izberemo "napredno iskanje".

3. Dodamo kljukico pri "podatki o dobavi" in izberemo "najdi".

4. Program izpiše po posameznih naročilih ali se je dobava izvedla v celoti, delno ali se ni izvedla.