Podpisovanje izdanega e-Računa

 

E-račune, katere posredujemo proračunskim uporabnikom, je potrebno pred pošiljanjem elektronsko podpisati. Priloženo navodilo se nanaša na namestitev podpisovalne komponente, katera omogoča ustrezen podpis dokumenta.

Namestitev komponente za podpisovanje

 

Komponenta za podpisovanje je orodje s katerim podpišemo e-račun.

Lastnika certifikata, ki račun podpisuje sistem BizBox ne preverja, ravno tako ne preverja lastnika certifikata portal UJP.

To pomeni da lahko e-račun podpiše računovodski servis za podjetnika s svojim certifikatom.

Komponento za podpisovanje je potrebno namestiti pred izvajanjem podpisovanja e-računa v programu Minimax.

Navodila za namestitve komponente za podpisovanje>>>

Testiranje komponetne za podpisovanje>>>

 

Podpisovanje e-računa

1. Na pogledu izstavljenega e-računa imamo gumb Podpiši e-račun.

2. Izbira gumba Podpiši e-račun aktivira prenos datoteke računa na Vaš računalnik.

3. Preneseno datoteko odpremo (dvoklik), pri čemer se zažene komponenta za podpisovanje računa.

4. Na prikazanem e-računu izberemo Sign desno spodaj.

 

Podpisani e-račun moramo zatem še poslati preko ponudnika spletnih poti BizBox, izvoza v bančni program ali neposrednega pošiljanja po elektronski pošti.

To storimo tako, da se postavimo na meni > Poslovanje > Izdani računi > Izdani e-računi, kjer s kljukico izberemo želen račun ter zapis pošlji račune in tako pošljemo račun ponudniku spletnih poti.

Kategorije: