Nastavitve izpisov - obračun obresti

 

Pred urejanjem moramo imeti urejene Splošne nastavitve izpisov.

Če spremenimo nastavitve za tiskanje, bo sprememba upoštevana na novih dokumentih.

Če želimo, da se sprememba vidi na že prej potrjenem dokumentu, ga moramo preklicati in ponovno izstaviti. Ob tiskanju bo program upošteval nove nastavitve za izpise.

Nastavitve za tiskanje obračuna obresti lahko urejamo v

 

  • Nastavitve > listine >Izpisi  >Nastavitve izpisov, kjer na enem mestu urejamo izpise za vse listine,
  • lahko pa nastavitve urejamo tudi na samem obračunu obresti, kjer si uredimo različne vzorce

 

1. Nov vzorec izpisa dodamo s klikom na znak + Nov.

2. Izberemo Opis za tiskanje.

3. Shranjene vzorce urejamo tako, da na spustnem seznamu izberemo vzorec in kliknemo na ikono svinčnik - uredi.

 

4. Izbermo gumb Shranimo .

5. Izberemo gumb Potrdimo.

6.  Nato  izberemo gumb Natisni.

 

Obračun se shrani v dokumentacijski sistem na stranki obračuna.

 

 

Kategorije: