Način prejemanja računov za mesečno licenčnino

 

Administrator plačnika ima možnost, da s klikom na ikono uporabnika (skrajno desno zgoraj) in na organizacijo, ureja podatke o plačniku in izbira med različnimi načini prejemanja mesečnih računov.

 

Vneseni podatki bodo upoštevani na računu za mesečno licenčnino.

Na polju Podatki plačnika lahko urejamo:

  1. Naslov
  2. Pošta
  3. Davčna številka
  4. Identifikacijska številka
  5. Odgovorna oseba
  6. Elektronska pošta
  7. Telefon

 

Na podatkih za plačevanje se odločimo za prejemanje računov. Omogočeni so naslednji načini:

  • preko spletnega ponudnika ZZI - če se odločite za prejemanje e-računov preko ponudnika ZZI, se računi zbirajo na ZZI potralu in sočasno pošljejo v Minimax. Pri tem je potrebno odpreti račun na portalu ZZI (BizBox in ta je za prenos dokumentov brezplačen). Po odprtju računa morate povezati račun BizBoxa z Minimaxom. Račun pride neposredno v Minimax.
  • preko elektronske pošte - če se odločite za prejemanje računov po elektronksi pošti, boste e-račun prejeli v navedeni poštni predal, ki ga lahko s preprostimi koraki uvozite v Minimax in spletno banko. Prednost tega je, da se ohranijo vsi podatki, ki jih ni potrebno prepisovati.
  • preko klasične pošte - prejemanje računov preko klasične bo možno le na zahtevo stranke in lahko povrzoči dodatne stroške.

 

 

 

Kategorije: